Ahad, 26 April 2009

hari ini

hem...
pagi-pagi lagi dah kene buat panggilan telefon. aku tahu lah suara aku nie sedap. hhehehehe, hari nie enjoy sikit wat kije. aku rasa best sgt. mcm dah jd pegawai. dah lah ade bilik sendiri. hari ini ape yg aku nak kongsi adalah tentang arahan. kenape ade manusia yg x boleh ikut arahan walaupun arahan tu senang. hem ade jugak yang boleh ikut tp wat2 x tahu.

kepada korang semua aku harap tlglah ikut sesuatau arahan. kadang2 memang x der kesan ape2 tpi orang yg bg rahan tu mungkin akan dapat sesuatu bile korang respond atau pun tak.

eh membebel pulak aku nie...

hehehehe
jagan marah e

satu lagi korang. satu persoalan untuk korang dan aku sendiri. setahu korang sejauh mane orang disekeliling korang suke kat korang.. hah berat persoalan tu. . entah2 ko rang ingat manusia , haiwan , pokok suke kat korang tpi sebenarnye x.
heheheh
tapi pokok nak tahu mcm mane ek.
hehehehe

k lah ade kije lg nie ..
sambung nanti, jawab tau persoalan tu..
heheheh
serangkap pantu lagi

anak itik sedang berjalan,
sambil berjalan makan kuaci,
hidup kite jgn perasan,
lau x nak orang benci..
hahahahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan